Barnkalas

2008-10-18 | 20:44:38 | 0 Kommentarer

puh. är hemma nu från kalaset.
det är jobbigt att vara barn!
och jag som är så rolig har det extra tufft!
all press alltså!
som Gelix sa, att man bara satt och tittade på mig och väntade på att jag skulle säga något roligt så man skullle bli underhållen mohahaha.
jag var ganska övertrött också, då blir jag ännu värre! :D


vi satt och pratade om vilka dockor vi hade när vi var små och vad vi fick i julklapp osv:

Gelix: jag sprang runt och letade skelett och lekte arkeolog när jag var liten
Fia: det gjorde jag med, men inte på julafton.

hahahaha. man måste nog ha varit där för att tycka att det är kul ;D

och sjlälvklart undkom jag inte pedofilskämten :'(

nu ska jag dricka någonting för min hals is killing me!
mår illa också.
höll på att spy på bussen hem inatt, inte okej.
men träffade trevliga människor och hade kul ändå.
skitskönt att saker klaras ut och att det inte känns så jobbigt längre.
nu saknar jag min nussegay cpmycket .__.
är ensam hemma också, lite småläskigt sådär ju!

KUK ace ventura är ju nu!
gotta go!
puss

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: