Baby you are the weapon I choose

2008-10-20 | 17:34:34 | 1 Kommentarer

sjuk idag.. inte kul.
sov hos baby och kände mig bajs när jag vaknade.
så jag åkte hem när han åkte till skolan.
satt en stund vid datorn när jag kom hem,
sen gick jag och la mig och sov till 3 :P
sara ringde och väckte mig 20 i 11, precis när jag drömde att jag sjöng pippi-låten haha.
just ja! nu kom jag på vad hon sa! hahah
Kenny Starfighter-serien kommer ut på DVD!!!!!
jag hade ju alla avsnitt på vhs, men den dog ju :'(
sen var Sebbe snällis och brände ut några avsnitt till mig och skickade på posten,
men det var ju inte alla avsnitt och rätt sugig kvalité..
så jag ska lätt köpa när de kommer ut på dvd!! min älskade kenny!

hoppas mamma köper godis till mig.
fast jag mår lite illa och hade bestämt mig för att bli lite nyttigare haha.
lyckat.

köpte världens snyggaste klänning igår.
har gott runt och velat ha den aslänge,
så igår köpte jag den!



sen köpte jag även ett par trosor (igen haha) och strumpbyxor

Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2008-10-20 @ 19:46:13

Jga var ju på bio i fredags och då gjorde dom reklam för en kenny starfighter-film :O Tror jag det var iaf.. Om det inte var dvd-boxen, jag fattade det som om det var en film iaf ^^ <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: