Sick of it all

2008-11-16 | 17:20:25 | 3 Kommentarer

söndag, finns det något värre?
har massa plugg att göra, men ingen energi överhuvudtaget.
one tree hill om en timme, yey.

jag är så jävla trött på människor som vill visa för hela världen hur dåligt dom mår,
de som vill vara deprimerade, för att de tror att det är så man får uppmärksamhet,
de tror att de inte kan synas om de inte mår riktigt jävla dåligt,
det är riktgt sorgligt. patetiskt.
jag spyr på sånt.
för tillslut förgiftas man av alla dåliga tankar,
tillslut börjar man må dåligt, på riktigt.
man glömmer bort hur man mår bra.
för om man bara går omkring och ser allt det negativa,
för att man tror att det är så man blir sedd,
då blir allting grått.
och då är det inte så kul längre.

och visst, den här bloggen kanske verkar lite uppmärksamhetssökande ibland,
men jag har inte tvingat nån att läsa.
det här är som en dagbok som jag avreagerar mig i.
och jag skriver långt i från allt som finns i mitt huvud,
och tur är väl det.

och jag vet inte om jag ska skratta eller gråta,
för det här är ingen bra dag.
blö jag hatar att vara negativ,
jag älskar att vara glad!
jag älskar att skratta åt allt,
göra bort mig i trapphuset (som jag gjorde senast i fredags när jag skrek hallelujah! när jag öppnade porten.
och min granne stod där, sara är van så hon skrattade som vanligt)
jag älskar att göra saker som jag egentligen borde skämmas för,
så jag ska göra det jämt!

"ööööööööööööööööh klantarsel!!!" hahahaha nu blev jag gladare.

nu ska jag fortsätta att lyssna på distillers och börja plugga!

Cherry

Kommentarer:


Kittie

2008-11-16 @ 21:35:52

Haha, din kommentar om mitt inlägg "death in vogue", haha jag dör! och det står anonym så jag blev skit skraj först fan! skräm mig inte unge!!!!!!

Love you <3

2008-11-16 @ 21:49:43

om du läste mitt inlägg, och tror att det handlar dels om dig så gör det inte det :)du skriver inte uppmärksamhetssökande tycker inte jag du skriver ärligt, tänkte bara för att det kom precis efter så du inte tror det, haha :)

2008-11-16 @ 22:21:44

Bra! för jag tycker inte att du klagar, du skriver bara dina känslor:). puss

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: