torsdag

2008-11-20 | 14:39:49 | 0 Kommentarer


snälla prata med mig..

ledig idag. nice.
niklas baby sov här, och han försov sig maha.
så fick behålla honom lite längre :)
sen skickade jag iväg honom till skolan (haha låter som att jag är hans mamma)
och tog ett bad.
sen kom sara hit och bjöd på pizza (NOT, jag måste betala halva, jävla snåljåp!)
hihi flåt nuni, hon bjöd faktiskt på colan!
sen fixade vi Stallas presenter, som hon får lite i efterskott på måndag :)
spännande va sötnos! håll uuuut! hihi.

nu har sara gått hem, och jag har rätt tråkigt.
kanske borde städa mitt rum, looks like hell.
blä va tråkigt.

och dagens lycka är ju att det är bestämt att Mötley Crüe kommer till Sverige i sommar!

Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: