She has no time

2008-11-07 | 16:09:15 | 0 Kommentarer

äntligen fredag. ååh vad nice.
fat har inte vart så jättejobbigt med skolan den här veckan,
har inte skolkat en enda gång!! tror jag.. :P var iofs sjuk i måndags men det är ju inte samma sak :)
jag är lite depp över att jag redan har gjort av med studeibidraget, och det har bara gått en vecka. blöh
köpte korsett för de sista pengarna, sen blev det en till igår också så nu har jag två jättefina :D

fick skolkatalogerna idag, yey. vi har suttit och förundrats över hur bäst vår klass är haha.
bäst utkl'dda alltså hoho. kolla sida 41 om ni har katalogen,för norrköpings gymnasieskolor.

idag har jag och baby varit tillsammans i 2 månader :)
love you forever.

nu ska jag vänta på att mamma ska komma hem från konsum med min cola :D

ciao!
Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: