Pretty on the inside

2008-11-20 | 15:40:06 | 1 Kommentarer

idag när sara och jag väntade på att beställa pizza såg vi lite på Oprah, maha.
och då var det en kvinna där som förlorat sin man, men han skrev ett avskedsbrev tille henne.
som han skrev innan han visste att han skulle dö.
det var saker som han ville säga till henne om han bara skulle ha en timme kvar att leva. så fint.
och Oprah sa det, att den finaste gåvan man kan få är
en kärleksförklaring, nerskriviet.
och att alla människor vill ha uppskattning.
och åh det var så fint. och sant.
jag älskar sånt. för då kan man spara det för alltid.
att höra saker irl är såklart också helt underbart.
men det är lätt hänt att man inte kommer ihåg exakt allt.

nu blev jag lite sentimental och vill skriva ett kärleksbrev, haha.
men njae inte nu, är trött och ska nog lägga mig i sängen lite.
sen kanske ner med mamma på stan. får se.

xoxo

Kommentarer:


joanna

2008-11-24 @ 09:56:02

nu kommer inte jag ihåg vad jag skrev haha :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: