Kissing in the rain

2008-11-11 | 16:19:42 | 1 Kommentarer

ojojoj. jag har inte skrivit på ett tag nu (2 dar eller nått, men känns länge!)
har inte suttit vid datorn sen i söndags heller. så beror antagligen på det
fan vad många som laddat upp bilder på bilddagboken då haha :P
var inte i skolan idag, trött och fortfarande förkyld och ont i halsen. det är fan outhärdligt på kvällarna!
imorgon är det svenska nationella från 8-13. usch. känns jobbigt.
jag ligger så jävla mycket efter i svenskan, gaah får ångest bara av att tänka på det.
det är så svårt att hinna ikapp när det bara kommer mer och mer.

när jag kom hem förut och satte mig och åt med mamma börja hon direkt att hacka på mig
om vad jag ska göra efter studenten. jag sa att jag förmodligen ska ta ett sabbatsår och hon började babbla om att jag ska skaffa jobb osv annars får jag inte bo hemma osv.
jag har redan panik över vad jag ska göra efter skolan, måste hon då göra saken värre!?
såklart jag ska skaffa jobb, kommer bli så jävla rastlös av att inte göra nånting i ett år.
jag vet inte ens om jag ska bo hemma då! vill fan flytt hemifrån.
gud vad skönt det vore.

gjorde tacos med sara igår, vi skulle egentligen ätit pizza men när jag skulle beställa så började jag asgarva och la bara på xD så det blev tacos istället hahah.
sen drog vi till stan och fixade lite grejer hehe,
sen ringde niklas o då åkte jag till honom efter att ha varit hemma en sväng.
sötast är han.

haha jag och sara har så jävla roligt åt vissa stjärnor alltså xD
och lite roligt att folk inte kan vara sig själva och komma på egna saker liksom.
ingen kan vara som oss, deal with it!
vår humor är vår humor! :D
så jävla kul. jag är iallafall glad att jag har en äkta vän :D
känns så jävla bra att vi kommit varandra ännu närmare nu, och bråkar nästan aldrig!
älskar dig.

jag kom på att jag måste fixa nått att dricka o äta tills imorgon,
på provet. får väl springa ner o göra det snart.
och sen bada.

Cherry

Kommentarer:


Kittie

2008-11-13 @ 17:08:56

Åh :')

Jag älskar dig med, love <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: