All the stars explode tonight

2008-11-18 | 19:21:21 | 3 Kommentarer


kom nyss hem från Sara. skulle egentligen sova där men jag kände att jag ville åka hem och bara ta det lugnt :P
jobbigt att umgås med den där tönten! haha nedå :)
igår fyllde stalla 18 och fick tårta av Tora. sara och jag var dummisar och mobbade henne och sa att hon gjorde alla sina husdjur självmordsbenägna (vet inte vart vi fick det ifrån hahaha och hon har inte ens några husdjur)

vi, sjungandes: stalla gör alla sina husdjur självmordsbenägnaaaaa!
stalla: jag har faktiskt haft en kanin en gång!
jag: HAFT, ja! men den tog livet av sig!

haha sen började vi babbla på om att den hängde sig i buren haha. kul vare iallafall.
skön vecka framför mig. har egentligen psykologiprov imorgon, men jag skjuter upp det lite ehe.
sen är det musikal, en abbamusikal som kören har gjort, däribland Stalla :D ska bli nice.
sen äre ingen svenska, eller jo egentligen, för dom som har rester (alltså jag) så jag borde gå.
sen på torsdag och fredag är det ledigt, woho! SOVA!

nu ska jag nog ta ett bad tror jag. sköönt!
sen äre ugly betty och desperate housewives! yeeey

xoxo Cherry

Kommentarer:


Kittie

2008-11-18 @ 20:15:00

Hahaha, "hon har inte ens några husdjur"

Undrar varför? undrar varför? XD

2008-11-18 @ 21:03:16

haha ja Sara, jag tänkte skriva det där i parantesen, men då skulle jag ju sabba själva skämtet som jag citerade haha xD
Joanna

2008-11-18 @ 22:12:30

haha jo, ag hatar verkligen hajar, när jag va i thailand sist så badade inte ens jag haha, o i ett vattenfall där inga hajjar kunde ta sig in :P jag badar inte ens i pool.. jag litar typ på ågelsjön o sörsjön ! haha

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: