stjärnsystrar forever.

2008-05-29 | 22:26:59 | 0 Kommentarer

marknadsaftonen blev dubbelt så bra! båda mina systrar var med mig.
sara baby och jag bestämde oss för att dra ner på stan och då ringer älskade louise mig och säger att hon kommer till norrköping <3 jag dog av glädje, för jag har verkligen saknat henne så otroligt mycket. vi hade en helt underbar kväll med massa skratt. då mådde jag bra, med två personer som jag älskar.
jag köpte klänningen och sara köpte ett par rosa jeans. mycket fint.
lousie ska komma till oss på torsdag med, då blir det sleep over hos antingen mig eller sara.
gud vad kul. de är mina stjärnsystrar och de gör mig så otroligt lycklig.
på lördag fyller jag år och då blir det picknick med tjejerna sen hem till stalla och dricka champagne.
på lördag har tora 18-årsfest eftersom hon fyller på söndag så då ska vi dit. sen blir det utgång.
har inte fått mitt leg än men hoppas jag kan komma in ändå. är ju 18 då liksom! får väl kopiera stämpeln eller flirta ltie haha. vore ju ett underbart sätt att avsluta sin födelsedag liksom.
på söndag blir det resturang med farmor, yumyum!

samtidigt som all lycka fyller mig,
är jag fortfarande väldigt förvirrad. men det känns ändå bra.
och jag har raderat alla tankar om den personen som sårade mig,
även fast tankarna ibland är svåra att slå bort.
nu ska jag fokusera på min egen lycka,
och du är en del av den.

xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: