Smashed up hearts hung out to dry

2008-05-18 | 17:02:06 | 2 Kommentarer

dagen har varit rätt slapp. ganska skönt :)
försöker återhämta mig från en jobbig helg. sov inte så bra inatt,
så ska bara fortsätta att slappa idag.
tänk att så mycket kan gå fel på en och samma gång.
mormor och morfar är här nu, men när dom har gått ska jag
ta ett avkopplande bad med massa skum och tända ljus.

såg en dokumentär om Greta Garbo förut, på åttan. väldigt intressant.
vacker människa, som verkade vara väldigt olycklig.
such a shame.

sen har jag laddat ner Duffy-låtar idag. den kvinnan har en skitbra röst alltså!
älskar att göra nya musikaliska upptäckter :)

Kommentarer:


2008-05-18 @ 19:55:12

Om du vart riktigt smart och uppmärksam kunde du bett mig skicka Duffy-låtarna istället eftersom jag köpte skivan härom dagen :P Men men, jag antar att alla inte kan vara lika smarta som mig ;P Puss

2008-05-18 @ 19:55:59

Jag hatar att man inte kan göra 3+pil hjärtan när man kommenterar.. Morr..

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: