pluggplugg.

2008-05-29 | 16:20:19 | 1 Kommentarer

sitter och jobbar med ett litet socialkunskapsarbete. men har kört fast :/
de två sista frågorna förstår jag inte riktigt, men får väl fråga någon.
sen har jag ett terrorismarbete att göra också, måste väl lämnas in till helgen så ulla hinner rätta innan betygen sätts på måndag.. suck. orkar inte, vill njuta av att det är lov snart ju! inte mycket kvar nu, så vore skönt att bli av med allt.
ska läsa ut en svenska bok och skriva två läsloggar på den också. suck..
ska bli så skönt när allt är över! slutar den 11 och då åker jag och vicky till hennes farmor och farfar och sover där en natt för att sedan bege oss till älskade hultsfred! ska ju tälta i år, som vi inte gjorde förra året för då åkte vi hem och sov hos farmorn&farfarn. men i år blir det alltså tältning. som jag ääälskar. NOT. haha jag hatar att tälta, men vad gör man inte? missar ju massa om vi inte tältar jöö. sen på arvika har vi ju ändå inget annat val :P haha
är något jippo på stan idag och hela kvällen, marknadsafton. affärerna har öppet extra länge med en massa erbjudanden och en massa kändisar kommer till stan, det ni! haha, charlotte perelli ftw lix! xD
funderar på att gå ner en sväng, men kommer bara köpa en massa skit juu. för pengar som jag inte har .__.
men vill ha en jättefin klänning på gina tricot so bad, kostar 400 och det har inte jag. men det lät på mormor som att jag kanske kunde få den :O till skolavslutningen :*

pratar med sara baby nu och we are going! marknadsafton tonight :D

Kommentarer:


2008-05-29 @ 17:10:08

kan man få se den klänningen :>

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: