matte my ass.

2008-05-07 | 17:21:17 | 0 Kommentarer

hejsan sweethearts.

hör och häpna..  jag har pluggat matte i över en timme!
men kände att min hjärna började koka så jag tar en liten paus nu..
men ska fortsätta sen igen. och jag måste säga att det känns lite bättre nu. jag undvek ju matteböckerna
hela veckan och då är det ju inte konstigt att det känns som att det kommer gå skit.
så jag hoppas verkligen att jag klarar det imorgon. ni kan väl alla tänka på mig klockan 8:10 imorgon?
fick reda på att italienskan är inställd imorgon också så då slutar jag efter matteprovet, wiho!
provet slutar 12:10 men det är ju NOWAY in hell att jag sitter hela tiden ut ^^ maha.

jag känner för att gå ut och gå. men vet inte vart. och eftersom jag har NOLL lokalsinne så hittar jag väl inte hem igen..
som när jag och mamma var ute och gick i söndags.. vi gick i några parker och bestämde oss för att sätta oss på en bakn en stund. sen går vi tillbaka den vägen vi kom från, och då ser jag en park som ser väldigt mysig ut:
här kan vi väl gå upp, den såg mysig ut!
mamma: men det var ju där vi kom ut ifrån för fem minuter sen....
hahah ja jag säger då det. så nu driver mamma med mitt lokalsinne och säger att det är bäst att jag håller mig hemma xD

ska väl återgå till matteböckerna nu..
men skriver kanske mer sen.
xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: