life is for living,

2008-05-17 | 22:18:17 | 1 Kommentarer

(and I don't wanna live it alone)

filmkväll med stalla och sara igår.
jag och stalla asgarva hela vägen hem till sara typ.
maha, söt tjej den där stalla banan. <3 vi skulle ha filmkväll- var först bestämt att vi skulle ha något tema, antingen tarantino eller johnny depp. men nu blev det inte så, istället såg vi hot chick (lika rolig även fast jag sett den hundra gånger) och instängd (som var skiiiiläskig!!). vid två någon gång åkte stalla hem, taxiungen.
jag sov över hos sara.

när vi hade vaknat var man inte längre välkommen så då fick jag gå hem, vilket tog en timme och tio minuter..
det måste vara något fel med 3-nätet för min mobil har inte haft någon teckning på hela dagen, så därför kunde jag inte betala med sms på spårvagnen så jag var tvungen att gå hem.. suck och stön. jobbigt och varmt med en tung väska. och eftersom jag har världens sämsta lokalsinne kanskejag råkade ta en senväg. aja, brände ju lite fett iallafall. dagens enda positiva typ.

vicky darling ringde mig förut och vi pratade om tält och sådär till hultan och arvika. börjar ju närma sig nu!
sen pratade vi om att det är sant att coldplay kommer till sverige MÅSTE vi gå! åhh, låt det vara sant.


ibland kan man undra vad man behöver göra för att få lite förståelse och stöd.
jag är så trött på kalla människor. jag vill inte vara omringad av kalla människor.
kalla människor drar ner mig i skiten igen. jag vill inte tillbaka dit. nu när jag känner att jag börjar klättra uppåt. jag ser fram emot sommaren. jag ser framåt. förut existerade ingen framtid för mig. jag ville inte ha någon. nu vill jag det. och i min framtid vill jag ha människor som inte är rädda för att visa kärlek. jag vill ha människor som visar att de finns där. människor som är på min sida. och förstår mina val.
vissa människor måste nog tänka över om de vill vara en del av min framtid.
iallafall hur stor del. människor kanske inte försvinner,
men de kanske tar mindre plats i ens hjärta. medvetet eller ej.

Kommentarer:


pin up girls

2011-12-02 @ 18:57:38

Cherry what a great post glad I came across this.

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: