jag vill ha diamanter i mina ögon

2008-05-16 | 09:56:44 | 0 Kommentarer


gårdagen sög ju inte lite eller så..
sov bort hela dagen för att slippa känna. vaknade, och insåg att det var sant.
fan. fan fan fan.
sen blev allt bara ännu värre. och jag kunde inte äta, så då blev jag skittjurig istället.
när jag vaknade imorse var jag skityr. vet inte varför.
jag hatar att inse saker man inte vill inse. jag hatar sanningen. sanningen gör ont.
jag hatar otydliga människor.

har egentligen engelska nu, men det är folk som har nationella muntligt, som jag redan har haft,
så vi andra ska jobba själva med novellbajskorvar. orkar inte det, och dom i min grupp är säkert inte där.
så jag stannar hemma och deppar lite istället tills matten börjar typ vid 11.

jag vill ha diamanter i mina ögon
som kan fånga lyckan
och få den att stanna
(jag får aldrig någon att stanna)
jag vill ha diamanter som får lyckan att stanna


hoppas den här dagen blir bättre iallafall.
xoxo cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: