Heart-shaped bruises

2008-05-08 | 16:05:03 | 0 Kommentarer

matte nationella gick väl sådär.. bättre än jag hade väntat mig iallafall.. men ja, jag suger iallafall.
nisse, min mattelärare, blev ju inte allför glad på mig för att jag gick två timmar tidigare. men liksom, kan man inte så kan man inte. lite onödigt att sitta där i 4 timmar och rulla tummarna, right?
köpte iallafall en kjol idag, som jag kollat in jättelänge! från gina tricot är den. nu var det äntligen rea på den också!
så det var ju en liten tröst.
såg även en supersöt väska som är to die for. vill haaa. måste nog köpa den när jag får pengar. hm..


sen måste jag bara tipsa alla om en supergod parfym!
gucci rush 2 heter den. luktar jättefräscht!
image2
jag snor av min mammas varje morgon, tihi!
men hur kan jag motstå liksom??
och något annat som jag brukar sno av mamma (tjuv som jag är)
är den här, en body lotion från yves rocher,
helt klart en favorit! den luktar en blandning av sommar och godis,
helt oemotståndlig. doften sitter i som parfym!



men det börjar ta slut nu så jag måste be mamma köpa en ny,
eftersom min plånbok är lite tom.. höhö.

(och jag tänker inte kasta skit på folk genom min blogg
så därför skriver jag inget mer nu.)

nu ska jag ge mig av, take care alla söta små barn.
xoxo

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: