And I keep on breaking more

2008-05-25 | 23:06:10 | 1 Kommentarer

jag vet precis vad jag ska göra.
du kommer inte märka någonting.
kanske efter ett tag. när det är för sent.
vi försökte iallafall, vad mer kan man göra?
det gick som det gick helt enkelt.

fredagskvällen spenderades iallafall hos sönos vycky.
skitmysigt. ska bli kul som fan att åka på festival med henne.
kom hem vid tolv ingeför, fick skjuts av pappa, så det var ju lite småskönt sådär.

lördag och söndag var jag hos pappa.
solade, åt god mat, umgicks med min familj och såg på esc.(som var en stor besvikelse)
lördagensnatten var ett enda stort kaos. förskönade det hela för att inte oroa min vän,
allt är okej om man låtsas som det, eller hur?
jag är skitduktig på att ta på mig falska leenden. jag kan sitta inne på mitt rum och storgråta och vilja sluta andas ena sekunden och andra sekunden kan jag glatt ropa till mamma att jag ser på tv. jag borde nog få pris.

nu har jag ont i huvudet, är varm och törstig. inte så trött, för sov från 7 till 9.
men ska väl försöka sova vart efter.
ligga och tycka synd om mig själv,
jag hade lyckan i mina händer,
jag hade lyckan i mina händer,
men tappade den på en bråkdels sekund.

xoxo - hoppas ni har en bättre kväll än vad jag har.

Kommentarer:


2008-05-27 @ 17:12:45

what is the cure?

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: