I’ve been baking cakes for the enemy

2008-06-22 | 20:58:16 | 0 Kommentarer

filmen jag såg var En djävlusk  romans. var ett tag sen jag såg den. den är brabra. men mitt i filmen kommer mamma in och säger att sara och hennes mami maria ska komma hit för vi ska boka resa. ska på kryssning till åland 22 juli. så jag fick pausa filmen och prata lite med sara nuni. <3 sen åkte dom hem och då såg jag klart filmen. sen badade jag. igen. ehe. var ju tvungen att prova den nya duschtvålen som luktar helt lovely!

nu gör jag inte mycket alls.. målar naglarna och väntar på att Little black book ska börja på trean.
undra vad jag ska göra imorgon. sova hela dagen lång och försöka bli av med förkylningen kanske. jag måste verkligen försöka att inte bli sjuk efter arvika.. ska ju till falkenberg med familjen veckan efter. har varit där två gånger innan. Skrea camping, jättefina stugor! jättefräscha är dom. stranden är helt gudomlig också. så där kommer man ligga o steka om vädret tillåter. förra året var ju vädret inte det bästa, men vi hitta på saker att göra ändå.



1. pappa, lillasyster julia, lillasyster nellie och låtsasmamma jessica vid vår stuga (samma som vi ska ha i år)
2. jag och julia på båten över till Ven där vi skulle cykla runt och vara turistiga.
3. lillebror johannes på Ven.
4. jessica, jag, nellie, julia, johannes och martin.
5. jag, nellie och julia.
6. pappa, jessica, martin, nellie i vagn, julia i Varberg.


lääängtar till Falkenberg <33

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: