the past comes back to haunt you

2008-06-25 | 00:40:03 | 0 Kommentarer

hej raringar. jag är på braaaaaaa humör. har varit det hela dagen. men en sak som gjorde mig ledsen var att jag hittade dagboksliknande anteckningar som min mamma gjorde under tiden pappa va ihop med mardrömstjejen s... va jobbigt att läsa det, för då mindes man allt igen. jag har förträngt det mesta, för kommer typ inte ihåg så mycket från när jag var 12-13. skitjobbigt period i mitt liv. blä. s hotade mamma till livet och sa att mamma borde vara rädd och att hon inte visste vem hon hade att göra med.. s polisanmälrde min mormor och morfar, fast det var HON som hotade dom och skrek fuck you och fitta till dom och jagade mormor i trapphuset. fy fan för den kvinnan. det visade sig senare att hon var manodepressiv och hade ätit medicin i 17 år. jag är evigt tacksam till att den kvinnan är ute ur våra liv, även fast hon satt djupa spår i min familj som aldrig kommer försvinna. the past comes back to haunt you.

men nu ska jag inte tänka på det för jag är lyyyyyycklig <3

puss!

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: