Soldier through this.

2008-06-29 | 15:48:16 | 0 Kommentarer

julia har åkt hem nu. har haft det svinkul o jättemysigt. skriver mer om det senare. orkar inte nu. ska bada. sen vänta på att lillebror kommer hem från fotbollscupen, SOM DOM FÖRÖVRIGT VANN! grattis bästa lillebror liksom. <3 ska nog se film med honom sen. The machinist maybe? får se.

btw, jag är inte lika glad som jag varit de senaste dagarna. det är som all luft gått ur mig. måste få tillbaka den där känslan igen. jag vet hur, men mjaaaa.. jag blir så trött på att jag blir förvirrad hela tiden. jag hatar att vara clueless. jag hatar att inte veta. jag känner mig dum dum dum.
snart arvika. lite panik över pengar och packning. men det löser sig nog.

puss och kram

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: