kiss me blind.

2008-06-24 | 02:12:17 | 0 Kommentarer

samtidigt som jag är helt överlycklig, kan jag inte låta bli att känna mig skyldig. så så så skyldig. och även fast det inte är mitt fel, vill jag inte göra någon ledsen. så nu kan jag inte sova. ligger bara och tänker. på allt möjligt. känner hur ångesten håller på att komma upp till ytan. vill inte! orkar inte. har inga planer för imorgon så kan ju sova bort hela dagen. men borde inte det. blir så konstig i huvudet då. kanske kan gå en promenix? ställa klockan, rensa bort alla jobbiga tankar, som förmodligen kommer ge mig mardrömmar. fan nu blir det ett sånt där depp-inlägg igen. jag som kommit ifrån det där ett tag. aja. man kan tydligen inte få hålla fast vid lyckan forever. men jag ska hitta den igen. och jag tror jag vet hur..

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: