They know how to break all the girls like you

2008-06-22 | 15:54:28 | 0 Kommentarer

har varit och handlat med mamma nu. köpte apelsinfestis, såndär 3-pack, yumi yum yum! ska dricka det sen, i massor!
är välgidt filmsugen, så ska kanske kryp ner i sängen med mina festisar och lite vindruvor och sätta på en riktigt bra film och bara ligga och mysa. låter som en mycke bra idé tycker jag. vet bara inte vilken film jag vill se.. och mitt rum är stökigt, och jag får verkligen ingen ro om jag ska ligga o se på film mitt bland allt kaos. så, om jag ska se film måste jag städa lite först, iaf plocka iordning. men det gör mig ingenting, för jag är på braaa humör och städning kan inte få mig på dåligt humör huhu. är rätt kul att städa :D iaf att se resultatet, jag är lite smått pedantiskt.. hatar dammråttor..

börjar förövrigt få lite smått panik över arvika. HAR INGA PENGAR! biljett och resa är betalt, men sen då?!
har fan inte ett enda öre. såå, jag måste öva på puppy eyes looken och börja smöra till mig pengar av nära och kära!
haha. det suger ju att jag inte har nått jobb, men hur skulle jag då ha tid med allt?? uj uj uj.

aja, ska sitta lite här ett tag och lyssna på hole, sen städa o se film!
bye bye darlings!


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: