Don't lay down and die

2008-06-25 | 23:03:08 | 0 Kommentarer

det känns i hela magen att jag är glad. glad glad glad. åh. massa fjärilar i magen hela tiden.

var på stan och träffa Gelix som uträttade ett ärende åt mig o vicky pick ehe.. sen när jag var nästan hemma kom jag på att jag skulle hämta mitt leg på banken också! fan tänkte jag men vände om och tänkte att det var bra motion :D men.. när jag kommer fram till banken har dom stängt! fucking jävla sommartid. så det var bara att vända om och gå hem igen.. :(
snyft, utan leg. får hämta det imorgon istället. är visserligen ful som stryk på kortet så vill egentligen inte ha det haha.

tänker fortfarande på alla ledsna människor.. mitt i all lycka. fan.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: