Do tears fill your eyes as your world falls apart?

2008-06-30 | 20:04:57 | 1 Kommentarer

pengaproblemet är löst, har fått mitt studiebidrag vilket jag inte trodde jag skulle få. så är lite lättad om man säger så.
börjar bli jävligt pepp på arvika nu alltså! fyfan vad kul det ska bli. skönt att komma bort lite också. träffa vicky och saraplingplong och massa nytt folk. härligt. hoppas att allt är mycket bättre när jag kommer hem.
ska nog börja packa snart, har inte så mycket tid imorgon eftersom min kära bror fyller 16! massa grattis liksom.

kollar tori amos videor och minns speciellt låten Pretty Good Year. när jag var liten hittade jag en skiva med henne, som var min mammas. Under the Pink. jag blev helt förtrollad av hennes röst, och jag lyssnade nästan jämt på pretty good year.
 jag satt  ofta för mig själv i mitt rum och drömde mig bort. oroade mig för saker, att vi skulle flytta, att mina föräldrar skulle skilja sig. (både de sakerna inträffade senare..) även fast jag älskade att leka med mina kompisar, tyckte jag om att sitta för mig själv och bara tänka. låtsas att jag var någon annan.




sen är ju kvinnan hur vacker som helst också...

Kommentarer:


Sanna

2008-07-01 @ 16:47:22

woho, have fun där borta dear! Min syster ska också dit, jag är lite avis. Du får titta på deathcab åt mig ;p

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: