This sickness has no cure

2008-07-26 | 19:44:52 | 1 Kommentarer

har ätit nu. så är mätt och belåten. ska kanske gå och köpa lite godis.. är sugen. men vet inte om jag orkar. blöh jag får se.

sov lite förut, typ en timme. innan jag somnade låg jag och tänkte på ett visst scenario, ungefär som en dröm, fast man själv bestämmer vad som ska hända. jag låg och tänkte på det så länge, att när jag sen kom tillbaka till verkligeheten blev jag jättebesviken när jag insåg att det bara var en "dröm"... hate that. men det är såå mycket skönare och lugnare att hitta på egna verklgheter, när den sanna verkligheten gör så ont.. jag måste fixa det här. på något sätt. vet inte hur. men jag måste. för att inte gå sönder helt måste jag tänka att jag kan klara det. det här är ju fan helt sjukt, det kan inte ha förändrats såhär snabbt. det är omöjligt.

Idag är det Jurttjyrkogården kl 22:00 på tv4+. sååå bra är den. läskig, och samtidigt så sorgligt med den lille killen.
jag är typ överkänslig när det gäller barn, maha.

jag har lite smått ångest över att sommarskolan börjar på måndag. fick ju ig i matte B så det måste fixas genom 2 veckors intensiv pluggning. ENBART matte, 2 timmar per dag. börjar 10:20 på måndag. varannan dag börjar jag då, varannan dag kl 8. så jag har ju hela dagen framför mig, men vem vill börja dagen med matte? och vem vill gå upp tidigt på sitt sommarlov? suuuck. 12:e augusti är det slutprov. så håll tummarna för mig då! om jag får ig då, då vet jag verkligen inte vad jag gör. men jag ska fan inte få det! jag ska bli mattegeni! (girlsen vet nog hur det gick sist jag sa att jag skulle bli det... men nu ska jag fan det!) jag ska bli pluggis! sitta längst fram, ha mina rosa glasögon, ge ett rött skinande äpple till fröken varje dag, anteckna ALLT och allt annat som hör en plugghäst till! hohohoh kanske lite överdrivet, men jaja :D


det här är sköldpaddan Fredrik! han finns på Ur&Penn för endast 10 spänn!!
SÖTSÖTSÖT! jag äääälskar sköldpaddor, ej riktiga dock (är rädd för vattendjur)
men tecknade sköldpaddor och gosedjur o så är ju helt adorable!


jag skrev ju i förra inlägget att jag är brun som en bajskorv... och JA, man kan bli brunare. för på nått sätt har jag blivit ännu brunare, typ att brunheten har sjuknit in (haha) men dock med en lite rödaktig ton.. jag bränner mig ju väldigt sällan, har helt enkelt inte den hudtypen, men nu bränner det faktiskt lite. dumma jag som inte smörjde in mig imorse.. men det ska jag göra imorgon!

xo

Kommentarer:


Sanna

2008-07-26 @ 21:14:09

Jag ska hålla tummarna för dig här borta :D

ohmy, så brun. Då är det nog brunare än mig fast jag har varit utomlands, jag börjar redan blekna ;p

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: