It started out as a feeling

2008-07-21 | 22:09:39 | 3 Kommentarer

hemma från julie nu. det var trevligt, men jag tänkte hela tiden på annat, så jag var inte riktigt där. jag bara satt där, nästan apatisk. släktingarna satt och pratade om sommarstugor och andra vardagliga saker, men jag var inte delaktig i konversationerna. jag ville bara springa därifrån, långt långt bort. sitta på ett berg och bara gråta. jag orkar inte med mer kaos. jag vill ha lugn! jag vill inte leva i ovisshet, jag klarar inte av det. jag vill ha svar. jag vill ha en framtidsplan.
jag vill ha en anledning att gå upp på morgnarna.


för övrigt så är min favoritlåt för tillfället The Call med underbara Regina Spektor.
lyssnar på den om och om igen. helt sjuk. har säkert lyssnat på den över 10 gånger idag, och fler kommer det bli..

åland imorgon mer sara, hennes mamma och min mamma.
ska bli jättekul och jag hoppas att tankarna kan sluta äta upp mig så jag kan få vara glad.


att posa med handdukar is the shit, eller?!

Kommentarer:


2008-07-21 @ 22:24:21

Det finns inget sexigare än att posa med handdukar.. Särskillt inte när man har ett sugmärke på halsen ;)
Sanna

2008-07-22 @ 11:47:09

aw, sötnos då. Vet du varifrån allt kaos kommer och vad är det du känner ovisshet inför? Det är aldrig kul. Ovisshet känns väl nästintill likadant som känslan av att inte ha kontroll och den hatar jag.

Btw, jag såg den tidigare kommentaren, who's the lucky one? ;p

2008-07-22 @ 18:55:06

the call<3 både du o sara är ju 18 så det är bara att köpa goa drinkar på båten;) klart du ska gå upp på morgonen, hur i helvete har du annars tänkt att vi andra ska orka upp kalla höstdagar nu? om inte du har tänkt att gå upp?? VAAA? just det;) <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: