He kissed my lips, I taste your mouth

2008-07-26 | 16:10:04 | 1 Kommentarer

har varit och badat och solat i Varamon idag. very nice. blivit brun som en bajskorv :O speciellt på magen! ojojojojojojoj!
ska dit imorgon också, men hur mycket brunare kan bli om man redan är en bajskorv?!?! :O återstår att se...
skitskönt att bada iaf, min vattenfobi verkar borta! fast, får lite smått panik över att vara ute på havet på en stor båt óch så, och tex se vatten på bild eller film. troligtvis eftersom min vattenfobi uppstått som en följd av min hajfobi.
aja, jag är glad att jag kan bada iaf :) förra sommaren badade jag typ en gång .__. så rädd var jag. fast det var iofs inte bara därför.. aja, det här inlägget ska inte vara depp! :)

nu är jag huuuungriiiig. mamma ska laga mat snart. muuums. är sugen på cola också! ISKALL! kanske ska gå och köpa? hmm... får se :)

Katy Perry är förövrigt min nyupptäckta favorit! snygg som satan är hon ju också.
I kissed a girl är hot hot hot! kolla in videon!


EYE CANDY!

Kommentarer:


2008-07-27 @ 13:15:30

Mysig låt, men får nog ge den ett par lyssningar ^^ Har du den på datorn så du kan skicka? Lite jobbigt å sitta på youtube hela tiden ^^ Puss <3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: