You've been the only thing that's right

2008-12-30 | 18:19:14 | 0 Kommentarer

puh. kom precis hem från stan.
stressat runt i reakaoset :P
har inte varit hemma på evigheter, har varit hos niklas baby.
vi var på stan ett tag idag med min bror, men sen skulle nikllas repa :)
så då gick jag och martin själva ett tag.
köpte lösögonfransar, strumpyxor och ögonskuggor.
igår gjorde niklas frukost på sängen åt mig, haha så söt.
och fick finaste sms:et när han satt på bussen:
Jag älskar dig så fruktansvärt mycket älskling! För alltid? :)
Sånt gör min dag! jag har verkligen världens bästa pojkvän.

imorgon är det nyår, och vet typ bara att vi ska till finspång haha :P
har jävligt svårt att bestämma vad jag ska ha på mig!
men det löser sig :D

jag har gråten i halsen, vet inte varför.
eller jo, det vet jag.
så ska gå in i badrummet och bada.
sätta på kranen så det dämpar gråten.
jag ska fan gråta ut all jävla skit som finns,
sen ska mitt nyårslöfte bli att sluta älta saker och gå vidare.
fan vad skönt.
allt kommer bli bra.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: