I am the girl you know, can't look you in the eye

2008-12-17 | 15:59:21 | 1 Kommentarer

hann inte publicera det här inlägget igår så gör det nu istället

skriver ganska sällan nu för tiden, mot vad jag gjorde förut.
men är knappt hemma så ofta (inte mig emot :D) och har inte så mycket att skriva.
och vill inte skriva sånna där skitkorta inlägg, för det är ju skittråkigt att läsa!
blä. typ "nu ska jag se film pusssssssssss" nej tack.

väntar på att pappa ska ringa upp mig, behöver skjuts till baby.
hoppas han vill se titanic med mig :D troligtvis inte,
men jag kan nog tvinga honom :D

ska egentligen lämna in ett arbete om manodepression tills imorgon,
men jag är inte klar.. har väl inte ansträngt mig speciellt mycket heller ><
så får lämna in det så fort jag kan, helst innan lovet.
bajs vad trött jag är på skolan. och mig själv, när det gäller skolan.
ska bli såååå skönt med lov!

bajs, pappa kunde inte skjutsa, han var i söderköping ><
kooorv.

Cherry

Kommentarer:


Niklas

2008-12-17 @ 16:13:09

Det hela slutade ju faktiskt med att jag ville se Titanic och du sova :D

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: