Stjärnorna lyser väl lika klart i din del av stan?

2008-12-21 | 21:43:02 | 1 Kommentarer

jag fryser, lite grann. och mår illa, lite grann.
men mest fryser.
kanske ska bädda ner mig i sängen.
kan ju inte se på film eftersom fjärrkontrollen inte funkar.
så får väl se om det är något på tv.

känner mig lite konstig, typ,
ovanligt tyst. lite nere.
vad fan är det här liksom, så fort jag är ensam ett tag blir jag depp,
suuuug att jag mår dåligt! helvete heller.
men när jag är omringad av människor jag tycker om har jag inte tid att tänka,
och då mår jag bäst.
men sen när jag är ensam och det är alldeles tyst blir det såhär.
jag tänker inte på något speciellt,
bara blir såhär.
men äh vafan, ingen big deal.
bara att bestämma sig för att inte vara ledsen!
är trött på människor som bara ger upp och inte ens letar efter en väg upp ur skiten,
och det värsta är,
att jag en gång var en av dom.
no more, I say.
jag säger inte att det är lätt,
det tog ett tag för mig att bli redo.
men jag vet hur bra allt kan bli, bara man vågar.
mitt liv blev så mycket bättre av att jag slutade ge upp så fort något blev fel,
man är sin egen lyckas smed.
med hjälp av dom man älskar.

massa svammel det här egentligen,
tar kanske bort det.
får se.

jag är iallafall världens lyckligaste som har världens bästa pojkvän.
är så kär att jag nästan spricker.

Cherry

Kommentarer:


Sanna

2008-12-22 @ 16:19:04

well, jag håller med dig. Sen jag bestämde mig för att verkligen försöka vara positiv mår jag så jävla mycket bättre. Fast det känns rätt jobbigt ändå när man stöter på bakslag sådär och blir nere. Men det är väl bara att inse att man inte kan vara glad jämt (:

äh, jag tycker du kan ha det kvar, det var ju bra sagt, alla tänker väl så fast ingen säger det ^^

Hoppas du har det bra med massa julmys där borta doll!

<3

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: