Sammanfattning år 2008

2008-12-30 | 18:44:01 | 0 Kommentarer


Sammanfattning år 2008:



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

yes


2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga :P


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

nae inte vänner, men några man vet :)


4. Dog någon som stod dig nära?


hm.. nae



5. Vilka länder besökte du?

sverige bara :P



6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

förmågan att kunna gå vidare.



7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

12-14 juni, 4-6 juli, 12 augusti

bästa: 7 september
sämsta: 20 juli

(såg även att datumet jag började prata med niklas var 2 februari, för kommer ihåg att han var hamstervakt då haha. så, såklart var det datumet ett av de bästa. finns ingen människa som jag har öppnat mig så mycket för, så lätt.)


8. Vad var din största framgång 2008?

oj, öhm vet inte :P


9. Största misstaget?

oj herregud. många.
men enligt mig är det största att jag inte dög.



10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

ja



11. Bästa köpet?

vet inte :P


12. Vad spenderade du mest pengar på?

massa ondödigt :D stay-ups haha xD



13. Gjorde någonting dig riktigt glad?

att jag efter mycket skit, fick världens bästa pojkvän som jag aldrig vill förlora igen.



14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström
Too fast for love - Mötley Crüe
Thinking of you - Katy Perry
The scientist -  Coldplay
och massa mer.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

sååå mycket gladare! även fast det var på väg utför igen i somras.
2008 var verkligen vändpunkten för mig.



16. Vad önskar du att du gjort mer?

inte skolkat så mycket, gjort läxor osv..



17. Vad önskar du att du gjort mindre?

ältat



18. Hur tillbringade du julen?

först lilljul dagen innan julafton hos pappa, sen linköping på julaftonsmorgon, sen hos mormor och morfar och på juldagen hos farmor och farfar



19. Blev du kär i år?

ja!



20. Hur många one night stands?

hahah



21. Favoritprogram på TV?

grey's anatomy



22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

jag hatar inte någon, fakiskt


23. Bästa boken du läste i år?

The Dirt, lätt.
och Låt den rätte komma in.


24. Största musikaliska upptäckten?

Markus Krunegård



25. Något du önskade dig och fick?

niklas



26. Något du önskade dig men inte fick?

nja


27. Årets bästa film?

stepbrothers haha!



28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

dagen innan jag fyllde år ordnade mina girls picknick för mig i folkparken. men lekar och hela skiten, så sött. niklas var tillochmed där ett tag haha. sen på min födelsedag hade tora fest för hon fyllde år dagen efter, sen gick vi till hugos.


29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

oh ja. om jag bara kunde ändra på en sak, vet jag mycket väl vad det skulle vara.


31. Vad fick dig att må bra?

niklas, mina vänner, mina systrar



32. Vilken kändis var du mest sugen på?

hmm.. har nog varit sugen på ganska många haha



33. Vem saknade du?

olika vid olika tidpunkter



34. De bästa nya människorna du träffade?

oj, det är många.



35. Vad gjorde mest ont 2008?


att inte räcka till.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: