I will pack my bags just to stay in the corner of your heart.

2008-12-12 | 17:31:02 | 0 Kommentarer

God kväll allihopa.
var länge sen jag skrev blogg nu, men har knappt varit hemma känns det som.
full rulle hela tiden. men ikväll ska jag vara hemma,
och det känns rätt.. tråkigt :P
har inget att göra.
martin och hans flickvän emelie gick precis iväg för de ska på bio.
innan det åt vi pizza, det var goooott.

i onsdags var det luciafirande på nellies dagis, och niklas följde med hihi.
och åååååh vad söta dom var! :'>
jag typ dog när dom små sötnosarna tågade in och sjöng.
nellie var en jättefin lucia och sjäng högt och fint :D
och på en låt råkade hon sjunga för långt så hon sjäng alldeles själv, hahaha.
och det var en pyyyyytteliten kille som var tomte, och han sprang runt där och stog inte still i tåget.
gud vad söt han var. och sen ramlade han också, haha.
vi satt typ och asgarva hela tiden. för roligt alltså.
efteråt gick vi hem till pappa en stund ocn nellie var jätteblyg för niklas haha.
sen skjutsade pappa hem oss till niklas och vi fick pengar till pizza :) mums.

och jag måste ju berätta om vilket kap jag har gjort!
köpte ett par byxos häromdan för 400 spänn, skitsnygga, men de var för stora.
så jag gick tillbaka efter några dar för att byta till en mindre storlek,
och just den dagen var det 30% på allt i hela butiken så jag fick TILLBAKA 119:50 spänn bara för det! :D
så jävla härligt! :D haha
så då köpte jag en t-shirt och ett par trosor.

nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra..
ska ringa baby snart som ska till finspång o repa,
så han inte saknar mig allt för mycket på bussen ;D haha
sen ska jag nog se på tv och vänta på martin och emelie.
kanske köpa godis? hmmm..
mamma är på julbord, vet inte när hon kommer.

xoxo
Cherry


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: