Har inte du någon näsduk du?

2008-12-10 | 10:24:29 | 1 Kommentarer

sitter i skolan med bajssara och gör ett spykologiarbete om manodepression.. rätt segt.
svårt som fan med de olika psykologiska perspektiven o så ><
så vi kanske går och äter istället maha.
igår köpte jag... hör o häpna.. JEANS! jag som JÄMT har kjol haha :'D
skitsnygga är dom.

och fick vg på nationella proven i svenska också,
det var ju bra förutom att jag ändå kommer få ig i svenska haha.
men det går att fixa efter jul som tur är.

nu sitter sara och pillar på mig så det är bäst att jag slutar skriva.

take care
Cherry

Kommentarer:


Jess the Mess

2008-12-11 @ 09:29:45

Rubriken är från Lotta på Bråkmakargatan va? När det regnar och dom köper karameller och hon springer runt å snorar? :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: