Får jag va här fast jag inte är död?

2008-12-21 | 20:54:28 | 1 Kommentarer

godkväll geeks.

har precis badat i ett tappert försök att bli av med det dumma onda i ryggslutet,
det hjälpte lite iallafall. men gör fortfarande lite ont. vet inte vad jag har gjort,
började när vi satt och åt, gjorde skitont så var tvungen att lägga mig ner och mamma massera lite.
dumma rygg :(

igår åkte jag till nunibabe, niklas alltså :)
vi såg på ensam hemma 3, hihi så himla bra.
när vi skulle sova mådde jag asilla och trodde jag hade åkt på magsjukan,
så låg vaken i över en timme och bara väntade på att spy ><
fick ha en hink bredvid sängen, men som tur var behövde den inte användas!
för jag spydde inte, även fast jag mådde piss och gick upp på toan flera gånger,
för jag trodde jag skulle spy.
stackars baby som fick stå ut med mig haha.
är glad att jag inte spydde iallafall!
mår dock pyttelite illa nu. hm.

idag vid halv 3 hämtade mormor och mamma mig och vi åkte och handla.
jag övertalade mamma att göra lite julmat hihi. yum.
fick en rosa hyacint också, som kommer lukta jättegott i mitt rum.
ville ha den så jag kan få lite julkänsla!
har faktiskt fått lite nu, har städat mitt rum och pyntat lite med små tomtar.

imorgon ska mamma, jag och martin ner på stan och fixa lite.
sen ska jag träffa baby :)
papap ringde imorse och ville veta vad jag önskar mig (ute i god tid som alltid)
han sa att han hade köpt en bok (undra vilken :O haha NU slog det mig; varför sa han vad han hade köpt!? xD)
jag visste inte vad jag skulle önska mig sådar på rak arm, kom bara på sweeney todd :P
men ska tänka lite tills imorgon :)

alltså jag som är så dålig på att ladda upp bilder på bilddagboken;
hur kan jag ha minst 18 bevakare?! sjukt :P

Cherry

Kommentarer:


Kittie

2008-12-22 @ 17:04:07

För att du är snygg?! :S ;P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: