Watch me break and watch me burn

2008-08-25 | 23:20:53 | 2 Kommentarer

Alltså nu börjar jag bli rädd. vad har hänt med min aptit?! kan ju fan inte äta normalt ens när det är tacos!
mamma var på mig som en hök och sa att jag var som en treåring som man måste tjata på hela tiden om att dom ska äta. och sen sa martin att jag bantade, vilket jag inte gör!!!, så då började hon fråga ut mig om det. men jag sa att jag inte gör det. sen sa hon: man kan ju tro att du är sjuk... i huvudet.
vi började skratta och skämta bort det, men jag vet inte om hon försökte säga något annat..
bajs jag vill ju äta! det bara, går inte.
för mig är det inte ovanligt att gå en hel dag utan att äta.
i lördags åt jag en halv pizza klockan 1, sen åt jag inget annat förutom godis tills klockan 7 på kvällen, dagen efter....
var visserligen bakis. men ja. jag vet inte vad som är fel. och grejen är att jag inte lider av det! liksom, jag är ju inte hungrig.
och inte direkt ledsen. eller, jag blir ledsen när mamma oroar sig. och det rä lite läskigt att jag inte har gråtit på, ja säkert flera veckor. HELT JÄVLA SJUKT. jag som brukade gråta nästan jämt. senaste gången jag minns att jag fick lite tårar var när martin var dum. just ja! det var den 7:e augusti. men innan det var det ett tag sen jag grät. helt sick.
och jag vet inte om det är positivt eller inte, för tänk om jag håller en massa inom mig, som jag inte vet om, och så bara exploderar det och jag går sönder? nu låter jag värsta depp, vilket jag egentligen inte är. för jag mår bra. bara att allt är lite konstigt just nu.

Cherry

Kommentarer:


2008-08-26 @ 16:28:25

Har Miss Dracula Messenger? Vad heter blodsugaren isåfall? ;[

2008-08-26 @ 16:31:09

Har Miss Dracula Messenger? vad heter blodsugaren isåfall? ;[

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: