Voodoo doll

2008-08-25 | 17:55:02 | 0 Kommentarer

Sitter med massa hårinpackning i håret. mitt hår ska bli lent och mjukt! mohaha. måste färga det snart men eftersom att jag är pank (eller rättare sagt ligger på minus .__.) så får det vänta. eller så får jag be mamma köpa färg åt mig. för mitt hår är typ brunt nu. det ser ut som cola! typ som cola ser ut när solen lyser på det. haha fin beskrivning. påtal om cola, jag bad mamma köpa cola förut och då sa hon att hon skulle det men hon kanske har glömt det och hon har redan gått och jag glömde påminna henne OCH hon glömde mobilen! PANIIIIK! what to do?! får skicka en telepatisk kom-ihåg-hälsning till henne! GLÖM INTE COLAN! jag är jättetörstig på det! drack vatten nyss men det hjälpte inte! är lika törstig igne. på cola! har ju laddat med is i frysen o allt.. :(

det slog mig nyss, att jag saknar en gammal vän. helt sjukt. men har man så många minnen med en person är det svårt att inte sakna. även fast jag inte brukar sakna henne. men nu gjorde jag det. aja.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: