I'll wake up in strawberry fields everday

2008-08-13 | 19:21:23 | 2 Kommentarer

fick i mig pajen, thank god! gott som fan var det. brukar kunna äta asmycket tacopaj, men det gick inte nu, men normalmycket iaf. dricka kan jag iaf hur mycket som helst, så sörplar i mig cola o pepsi! haha. typ helt beroende! och jag är duktig som dricker med sugrör, för det förstör inte tänderna lika mycket! :D har ett assnyggt spiralsugrör som är rosa med en groda på, hihi. makes drinking fun! hoho. jag vill gå ut ihelgen, nån av brudarna som är på?! let me know isf :D hihi. vicky sms:ade mig förut o sa att vårat nya schema har kommit upp på skolans hemsida.. inte mycket att hurra för. blöh. typ jobbiga håltimmar och långa dagar. suck. men skönt att vi inte har matte, idrott, engelska eller italienska längre! :D weeei. italienska var iofs rätt kul, men ja. ska ha psykologi a och b, ska bli väldigt intressant! speciellt bra är det med en pappa som är utbildad psykolog som kan en hel del! är jätteintressant att lyssna på honom, han vet så mycket. om typ allt. an kan liksom ha intressanta diskussioner med honom.

blir nog inget jobb idag (bårhjälp alltså). synd, vill ha pengar :P får ju hundra spänn per gång, vilket är rätt sof, eftersom jobbet inte är speciellt jobbigt och man får umgås med sin far. det är inte ofta man är ensam med honom, eftersom att min familj på pappas sida består av 7 personer. men det kan vara lite läskigt med jobbet också,  för vissa vi skjutsar är väldigt sjuka. som tanten vi skjutsade igår.
pappa: den här tanten är jättedålig, så hon kan dö, så du är förberedd på det.
jag: GULP!
skulle ju vara jätteläskigt och obehagligt om någon man skjutsade skulle dö! usch.
sen är det ganska obehagligt att behöva vara inne på sjukhuset, när vi ska hämta patienten.. eftersom min pappa spenderade en lång tid av min barndom på sjukhus, har jag haft lite svårt för sjukhus, eftersom det väcker många minnen. och när vi är där på kvällarna, är det liksom nedsläckt, det är läskigt.

gud vad skönt det är att sommarskolan är över. får iaf sova ut lite nu innan riktiga skolan börjar.
vet inte vad jag ska hitta på imorgon, jag har fått för mig att det är torsdag idag så jag tänker att det är fredag imorgon, vilket det inte är. jag vill hitta på något imorgon, men ändå inte. vore skönt att typ se film hela dagen, alldeles ensam. (undeförstått: med ludde) men vore ju ändå mysigt att ha någon att ligga och kramas med under täcket..
aja, får se vad det blir. ska nog bada snart, igen. hah. min stora passion i livet är att bada badkar! haha.
oh, nu fick jag värsta suget efter att se phantom of the opera! så det ska jag nog göra! bara för att jag lyssnar på Happy Phantom av Tori Amos haha :P

Cherry

Kommentarer:


Chérie

2008-08-13 @ 19:56:02

yeah ja vill också hitta på nått i helgen! Fast jag tänkte också på att gå ut måndag :P jag vet att d är lite oortodoxt men vore d inte roligaste sättet att liksom fira av sommarlovet på eller?? :D Hoppas fler är på isåfall :P

Pussar!

2008-08-14 @ 09:24:26

ja kanske det kanske, isf på fredag för söndag ska jag upp tidigt och åka 5 timmar till Öland och tävla :P

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: