The fire in your heart is out

2008-08-21 | 22:57:00 | 0 Kommentarer

Det var världens finaste fyrverkerier idag! gud. jag var helt fascinerad haha. och det tyckte Sara var jätteroligt och sött.
Jag ba woooow, nae!, ooooh, ååååh, oh kolla! hela tiden. hehehe. men det var ju så fint! och kunde varit så romantiskt. aaah.

imorgon ska vi spela brännboll mot dom andra samhälls-klasserna. ska faktiskt bli kul! jag varvade sist!!!
och sen slutar vi vid lunch, det är skönt. vet inte vad jag ska göra ihelgen. blir nog utgång, och augustifesten såklart.
men om det blir utgång blir det nog på lördag, för på fredag är det 16-årsgräns ( = småpluttar o säkert ingen sprit som säljs i baren). så det blir nog lördag isf. får se vad jag gör imorgon.

jag blev värsta sugen på att se Lotta på bråkmakaregatan! ska nog se de innan jag ska sova. eller får se..
det är ju sex and the city snart. bästa. Lotta får nog vänta.

såg ett stjärnfall också. eller, jag såg det inte, men de andra gjorde det så vi kan låtsas att jag såg det! i ögonvrån!
för jag ville också önska. så det gjorde jag. men kan ju inte berätta vad jag önskade för då slår det inte in.


There are many things that I would
Like to say to you
But I don't know how

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: