tear me down.

2008-08-07 | 22:55:27 | 0 Kommentarer

trött och utan energi. vill inte försöka med matten mer. vill inte dit. orkar inte. vill vara vaken sent på natten och sova länge på dagen. vill inte pumpa ur min sista energi på ett ämne som har varit ett helvete för mig hela skolgången. jag orkar inte. jag vill inte gå upp kl 7 imorgon och låta min hjärna koka över i 2 timmar. jag har gått på 4 lektioner av 8. det är två lektioner kvar och jag vet inte om jag orkar. det är som om all luft bara går ur mig. jag har inte gråtit, sen jag vet inte när. jag som brukar gråta över ingenting. nu kan jag inte ens få fram en tår. jag vill ha tillbaka tryggheten som jag trodde jag skulle få behålla mycket längre.

man inser inte vad man har förrän man har förlorat det..

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: