Se på mig nu, vad tycker du?

2008-08-26 | 22:51:54 | 2 Kommentarer

Jag kunde äta lite falukorv och makaroner nu. bra. ska nog säga det till mamma så hon blir lugn.
aja. saker är bra, men varför känns det samtidigt så konstigt? typ, grått. bajsnödigt.
jag vill veta vart vi står. helst nu tack.  för det kan bli bra. bäst till och med.
men jag klarar inte av mer nederlag just nu, så jag tiger. det finns så mycket jag vill säga..
och jag behöver dig, men mest av allt vill jag nog att du ska behöva mig.
det känns bra och rätt, ge mig allt.

det är så irriterande när människor fokuserar på det dom inte har istället för det dom har.
dom vil ha mer mer mer, bättre bättre bättre. men livet är orättvist och saker förändras, lev med det.
Människor som inte ser de människor som finns runtomkring en, har jag svårt att förstå.
familj, vänner, pojk/flickvän, se dom!
men jag vet hur det känns att känna sig alldeles ensam även fast man har tusen människor runtomkring en,
men ibland är det bara en själv som kan rädda sig själv. ibland måste man dra upp sig själv från skiten,
bestämma sig för att man inte ska fokusera på det dåliga, absolut inte leva i det förflutna.
jag har lyckats dra upp mig själv från svarta hål, då kan alla det. man måste bara sluta nedvärdera sig själv.
Jag har märkt på sista tiden att jag är arg. jag har så mycket ilska som vill komma ut.
Jag är arg på folk som ljuger, på folk som tycker så jävla synd om sig själv, på folk som ser sig själv som ett offer osv.
jag vet att jag själv är långt ifrån perfekt, men jag har också rätt att bli arg på andra människor.
Men man lär sig av sina misstag och jag har lärt mig att man ofta får klara sig själv och det tänker jag göra.
Jag litar mest på mig själv nuförtiden. jag menar inte att jag ska bli värsta eremiten och säga upp alla mina kontakter,
verkligen inte. jag älskar mina vänner och skulle inte kunna andas utan dom. men jag har levt hela mitt liv i skuggan och är trött på det. jag vill också vara stark. det känns skönt att tänka att jorden inte går under om jag förlorar något.
Jag har överlevt så mycket och vet att jag kan klara av nederlag, även fast det fortfarande skrämmer mig.
Ibland gör man rätt, ibland gör man fel, LEV MED DET!

jag är så himla dum som älskar engla-skämt. buhu. det är ju helt bisarrt! men ack vad kul!

jag är inte direkt trött men vill sova. men det är nog rätt dumt att gå och lägga sig om man inte är trött.
brukar bli att ja bara ligger och vrider och vänder på mig. tänker för mycket osv.
ska trötta ut mig riktigt ordentligt! hoppa massor och springa 55 varv runt huset! ja!

jag älskar Markus Krunegård. längar tills han kommer till Hugo!
och då kommer småsystrarna. yey <3

Cherry

Kommentarer:


2008-08-27 @ 15:52:20

Det är ju upp till sig själv om man vill lyckas, men de är ju inte alltid lika lätt när allt bara är skit och man nedväderar sig sjlälv. Jag håller me om att de finns människor som inte nöjer sig me de dom har och som bara vill ha mer/bättre, tragiskt..

2008-08-27 @ 15:54:21

Lust o snacka?:]

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: