Rabbit in the moon

2008-08-18 | 18:18:02 | 0 Kommentarer

jahopp. ska ut ikväll med stalla och vicky. kul kul! fira av sommarlovet ftw!
förfest som vanligt hos stalla, sen drar vi till otten. sen sover vi hos stalla alla 3. yey.

Jag vet verkligen inte hur det blev såhär.
jag måste verkligen reda ut det här, för såhär kan det inte vara.
då skulle jag nog börja hata mig själv. och tappa respekten för mig själv, och om man inte ens kan respektera sig själv, hur ska man då kunna respektera andra? jag vill inte vakna upp och skämmas över mig själv. jag vill inte undvika alla speglar bara för att jag inte kan se på mig själv. det får inte gå så långt. jag har lärt mig att man själv måste må bra för att kunna få andra att må bra. en ledsen amanda gör ingen glad.

jag var nära att bryta ihop totalt i lördags natt men lyckades klara mig själv.
jag ringde ingen och bad om stöd. jag klarade det själv.
jag vet inte om det är bra, eller bara sorgligt.

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: