Pretty in Pink

2008-08-10 | 12:59:36 | 1 Kommentarer

gud vad saker kan förändras, på bara en natt. att en liten småsak kan leda till något stort. vet ännu inte om det är bra eller dåligt. det återstår att se. jag hoppas att det är bra.
gick upp rätt nyligen, ska försöka plocka fram matteböckerna och ta igen alla missade lektioner och iallafall öka mina chanser till ett g lite grann. ser dock rätt mörkt ut. ingen annans fel än mitt eget, jag vet. men som sagt, energin har gått till andra saker än matten. till att andas till exempel.

i fredags gick jag som sagt ut med söta tjejer: vicky, lisa, stalla, kattis och sara. skitkul hade vi.
jag träffade lisa på stan vid halv 5 för vi skulle hämta fribiljetter till hugos, gratis inträde liksom <3 när vi hade gjort det spenderade vi några timmar på att fixa fram dricka till lisa, och även mig och vicky fast vi redan hade. efter det åkte vi hem till vårt, för att hinna duscha. klockan var då ca 7, lisa och vicky skulle komma till mig vid 8... så det var bara att hoppa in i duschen och göra sig iordning lite snabbt. som tur var skulle vi 3 göra oss iordning hemma hos mig så det var ju ingen panik eftersom vi inte skulle vara hos stalla förrän vid 10. så, tjejerna kom hit och vi begav oss nästan direkt till konsum. sen hem till mig igen och göra iordning oss. lisa hade glömt sitt löshår hemma och fick lite smått panik, men vicky och jag gjorde henne partysnygg ändå! när klockan närmade sig 10 tog vi vårt pick och pack och begav oss till stalla för att förfesta. satt där och drack ett tag och jag fick mottaga många komplimanger av de söta tjejerna, soo cute :D sen begav vi oss till hugos, kommer dock inte ihåg så mycket av hur vi tog oss dit haha. inne på hugos var det sextema, vilket inte märktes av förutom att jag fick massa kondomer. men annars märktes det inte alls haha. med tanke på att det enda jag hade ätit på hela dagen var en trekvarts pizza (såndär fryst äcklig med massa tomatsås på), tre kex och några vindruvor, blev jag väääldigt full. har några minnesluckor, men kommer ihåg rätt mycket iaf. spydde ikapp med lisa på toan, lyckat haha. fast för mig fanns det ju då inte så mycket att spy upp haha.
det var iallafall en jävligt lyckad kväll på fler än ett sätt.

nu ska jag vänta på att maten ska bli klar, för jag är hungrig.

xo

Kommentarer:


2008-08-11 @ 20:47:34

HAHAHA, jaaa du..riktig fylla vart det den kvällen:P skoj skoj<33

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: