Like paper cuts they hurt

2008-08-04 | 11:39:21 | 0 Kommentarer


ensam hemma. det är skönt.
vädret blev ju crappy så det blir till att städa och se film.
var ju sol imorse innan skolan ju :( snyft. mina strumpbyxor luktar som dagböckerna man hade när man var liten.
och brevpapper. jag är hungrig. men vet inte vad jag är sugen på och kan inte laga mat. haha bra där (Y)
verkligen lyckat.
jag är sugen på cooola (som alltid hoho) men orkar inte köpa. får la bli saft! but it's just not the same.

"oh take me back to the start" har nog aldrig varit så passande som nu.

så mycket jag vill skiva, så mycket jag inte kan skriva.
så mycket jag vill säga, så mycket jag inte kan säga.
så mycket jag vill göra, så mycket jag inte kan göra.
det skulle ju bli så bra..

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: