It is bulit soon to end

2008-08-07 | 09:16:36 | 0 Kommentarer

vi kan säga såhär: det går inget bra för mig just nu.
jag vet inte vad jag gör egentligen. vet inte vad jag vill eller vad jag hoppas på.
drömde mardrömmar inatt så vaknade 10 i 4 med ångest för jag var så rädd att en av drömmarna skulle vara sann.
i drömmen hoppade jag från en balkong, två gånger trots att jag typ bröt varje ben i kroppen av det första fallet.
så hur skulle jag reagera i verkligheten liksom?
det är lite konstigt, för jag vaknar alltid nånstans mellan halv 3 och 4. vaknar flera gånger andra tider också eftersom att jag inte sover hårt. men det är jämt mellan dom tiderna iaf.

jag hatar att jag är så envis och vägrar se sanningen. tom nu när jag skriver om det säger jag till mig själv: vadå sanningen; det är inte över! förnekelse nån?

idag är det sommarskola.. som jag inte tänker gå på. jag orkar verkligen inte.
jag får maila läraren om läxa och försöka klara det på egen hand.
men ska fan gå imorgon. och på tisdag har vi en lektion innan provet.
jag bryr mig inte lika mycket om jag får g eller inte längre..
det är så mycket annat som tar all min energi att det inte finns någon över till matten.

kl 11 är det fotografering. Stalla banans projekt. det kommer få mig på andra tankar iallafall!
det är tur att man har fina vänner som påminner en om varför man ens andas. <3

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: