Glass Slipper

2008-08-27 | 15:40:26 | 0 Kommentarer

Hello cutiepies!

Hade bara en lektion idag, psykologi. skööönt. Det är riktigt intressant med psykologi, men jag märker att jag känner igen mycket av det vi läser om och att det känns jobbigt att läsa om det eller höra vår lärare prata om det. Det kommer nog bli en tuff kurs, för mitt psyke, men eftersom jag tycker det är så intressant så ska det nog gå bra. jag skulle kunna tänka mig at jobba med något inom psykologin, eftersom att det intresserar mig och har gjort väldigt länge, men jag tror inte att jag skulle klara av det. det borde vara tufft att skilja på sitt jobb och prviatliv. kan nog lätt bli att man tar med sig jobbet hem liksom. Min pappa läste till psykolog, han hade ungefär bara ett år kvar, men jag vet inte varför han slutade. är nog bara han som vet. min familj har haft det jobbigt och en väldigt trasslig bakgrund, kanske har något med det att göra. Jag märkte på min pappa att han inte mådde bra, drack mycket osv. än idag kan jag undra vart min "riktiga" pappa är.

Min dag har varit väldigt tillfredsställande hittils ;D så ska fortsätta på den linjen nu och ta ett bad!

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: