come make me feel.

2008-08-13 | 23:13:00 | 2 Kommentarer


wow. när någon säger att den älskar en, då gör hjärtat volter. gud. åh. iiiih. jag dör lite.

iallafall, har skittråkigt så här kommer ett litet test, för jag gör ju typ aldrig tester, så tänkte att det kunde vara kul!
here it goes:



1. Fullständigt namn?; Amanda Maria Ekman
2. Hur gammal är du?; 18
3. Vart bor du?; typ stan
4. Bor tillsammans med?; hos mamma: mamma, bror hos pappa: pappa, styvmamma, styvsyster, styvbror, halvsyster, bror
5. Färg på ditt hus?; (Lägenhet): oj :O vet inte xD grå? xD haha illa!
6. Hus eller lägenhet?; Lägenhet
7. När är du född?; 31 maj 1990
8. Klass?; SP3e
9. Vilket år tar du studenten?; 2009
10. Något jobb?; njaa, jobbar ju med paps ibland :P
11. När gick du upp i morse?; halv 1 var hon tydligen :D
12. När ska du sova?; ehm, dunno.
13. Duschat idag?; nope, men badat 2 ggr :P
14. Kramat någon idag?; yes
15. Pussat någon idag?; inatt
16. Vad har du ätit idag?; tacopaj!
17. Dagens klädsel?; klänning o stay-ups hoho
18: Vad är klockan nu?: 22:57
19. Dagens sötnos?; mamma
20. Dagens roligaste?; americas funniest home vidoes, sötaste bebisen! mamma o jag dog!

Socialt:
21. Har du många vänner?; mjodå, men det är bara ett fåtal som är bäst
22. Hur många har du kysst?; ingen aning :P
23. Vem kramade du senast?; mamma :'D
24. Är du omtyckt?: hoppas det!
25. Hur många har varit otrogen mot dig? ingen
26 Har du pojk-/flickvän?; nae.
27. Har du varit kär i någon av dina kompisar?: nej
28. Vem pratade du med i telefon senast?; sara
29. Vem fick du senast sms ifrån?; vicky <3
30. När hade du sex senast?: hehe inatt (a)
31. Vem fikade du med senast?: oj, ehe.. lisa var det ja!
32. Vem flörtade med dig senast?`: en asjobbig tönt!
33. Har du blivit utnyttjad av en kompis?: har jag säkert.

Favorit (just nu)
34. Dryck?; cola! är nästan beroende!
35. Färg?; rosa och svart
36. Bil?: ingen spec
37. Stad?; norrköping
38. Land?; USA. inte vart där, men SKA!
39. Ämne i skolan? oj... svenska kanske
40. Människa; finns ett par stycken

Senaste:
41. Personen du tänkte på?; *lalala*
42. Personen du kysste?;  ... heheh
43. Gången du spydde?; fredags xD
44- Gången du grät?; var så jävla längesen nu att jag inte ens minns när. helt sjukt! säkert flera veckor!
45. Pizzan du åt?; oj.. hundra år sen jag åt pizza. men säkert kebabpizza.
46. Gången du var i Götborg?; oj, längesen nu.. vet inte riktigt.
47. Gången du var i stockholm?; 3:e augusti :D
48. Gången du var full?; i fredags :P
49. Gången du var hög?; high on you? alltid babe!
50. Senaste gången du rökte?; fredags

Antingen eller:

51. Svart eller vitt?; Svart
52. Hund eller katt?; kan inte välja ><
53. Ut och festa eller hemma och mysa?; båda :)
54. Tv-spel eller datorspel?; hmm, svårt. dunno
55. Singel eller upptagen?; mästaren på att förstöra bör nog vara stay singel..
56. Hångla eller ha sex?; hm, båda :)
57. Lunarstorm eller helgon eller Playahead?; helgon
58. Ragga eller bli uppraggad?; börjar bli rätt trött på alla low-lifes som raggar på mig, men ja. bli uppraggad tror jag nog ändå.
59. Big Brother eller Paradise hotel?; big brother
60. Blond eller svart hår?; svart! lätt
61. Har du blåa ögon eller bruna?; blåa
62. Choklad eller lakrits?; lakrits
63. Göteborg eller Stockholm?; Göteborg
64. Högerhänt eller vänsterhänt?; högerhänt
65. Coca cola eller fanta?; cola! <3<3<3
66. Pizza eller kebab?; hm.. inget just nu >< mår illa när jag tänker på det .__.
67. Randigt eller prickigt?; prickigt tror ja
68. Älska eller älskas?; älskas
69. Leva eller dö?; LEVA!

Antal:
70. Personer du älskar?; omöjligt att räkna.
71. Personer du hatar?; inte så många eftersom jag inte orkar slösa energi på att hata, jag har fullt upp med att älska.
72. Gånger  du varit full?; hahaha ojojojoj! vem vet xD
73. Personer du hånglat med inom en 24timmars-period?; 5 xD
74. Glassar du ätit på en dag?; ingen aning!
75. Msn kontakter?: 115
76. Gånger du haft minnesluckor?; ett par gånger haha
77. Gånger du varit hög?; 64474736722! pff
78. Personer du saknar just nu?; 1
79. Gånger ditt hjärta brustit?; några gånger

Vem:
80. Vill du kyssa nu?;  det räcker med att jag vet.
81. Ska du träffa imorgon?; vicky och cattis fömodligen :)
82. Sjöng du senast för?; mamma :'D
83. Hade du senast en msn-konversation med?; julia och chriss
84. Spelade du tv-spel med senast?; öh, minns inte
85. Vill du ta med på resa nu?; ludde!
86. Vill du kasta en sten i huvudet på?; hm.. finns nog ingen. kanske nån
87 . Förtjänar att dö?; ja du. dunno
88. Är söt?; K-H är jätte söt :$ mohaha
89. Vill du sova jämsides med i natt?; förutom ludde? det finns en..

Vad:
90. Gör dig glad?; mina vänner och familj
91. Gör dig ledsen?; nederlag osv
92. Vill du helst göra nu?; ha någon som håller om mig
93. Önskar du att du slapp göra?; folk ledsna
94. Vill du ha nu?; piercing!
95. Önskar du dig i födelsedagspresent?; långt kvar tyvärr </3 men hm, vet inte. tatuering kanske.
96. Längtar du till?; coldplay, helgen om det blir utgång, och måndag för då blir det också troligtvis utgång :D
97. Tycker du om dina betyg?; mjorå. förutom två ig..
98. En sak du ångrar i ditt liv?; ångrar ingenting. det hjälper inte att ångra. så jag försöker leva efter det
99. Är det bästa som hänt dig?; gosh, jag vet inte.
100. är klockan nu?: 23:13


Kommentarer:


2008-08-14 @ 09:22:56

är det nåt man har missat här eller :O :D
Sanna

2008-08-14 @ 11:35:20

haha, jag börjar också undra om det är något man har missat (;

Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: