But she is hoping someday somebody will take her away

2008-08-07 | 09:48:46 | 0 Kommentarer

jag önskar att jag bara för en dag, kunde prova på att vara en helt annan Amanda.
våga göra saker vanliga Amanda inte skulle våga! våga ta risker, bjuda mer på mig själv, bryta mönstren.
jag är rädd för förändringar, men jag vill inte vara det! när något har varit på ett speciellt sätt
under en längre tid vänjer jag mig vid det och vill ha det så. men hur tråkigt är inte det?
och det skadar ju bara mig själv i slutändan om det tillsllut blir så att någonting måste ändras.
jag har också svårt att släppa saker, vilket nog har med det att göra.. men jag ska fan ändra på det.
jag ska inte bara drömma om att ändra mig, jag SKA ändra mig. inte helt såklart,
men jag ska förbättra mina dåliga sidor. det kommer säkert gå väldigt långsamt
för ingen förändras över en natt..
 
just nu laddar jag ner musik eftersom all min musik togs bort.
mmhm mötley liksom <3 ska fan läsa om the dirt snart! 6546548654 gånger!

(undra hur många gånger jag har skrivit nått precis här men sen suddat ut det igen. så jag låter det nog va)


Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: