Breaking my own heart

2008-08-28 | 20:16:12 | 0 Kommentarer

Jag kom på att jag kanske borde ta och träna lite yoga! men gör det nog innan jag ska sova, avslappnande!
Har ju yoga som individuellt val, två gånger i veckan. det är verkligen jättekul! och efter varje övning får man ligga på en madrass men en mysig filt över sig och lyssna på fin musik och bara slappna av en stund. fast jag är rätt dålig på att låta bli att tänka så mycket, man ska ju egentligen bara fokusera på andningen men jag kan inte sluta tänka. på bra saker! iiih. pirr pirr. men som sagt, innan jag somnar ska jag ha ett litet yoga-pass i mitt rum :'D yey.

Stackars mami har ont i ögonen igen så hon orkade inte laga mat, så jag fick kebabrulle. brukar ALDRIG äta det, men jag tog det iaf. fast åt int ens halva, eftersom att, ja, det inte går så bra med maten för mig.
haha och jag är bäst på att flörta till mig cola på pizzerior :'D får typ jämt sallader eller läsk gratis haha.
och nu fick jag en cola, även fast det inte ingår :'D woho!

Gud vad jag saknar. Saknar armar runt min kropp. Saknar andetag i nacken. Saknar pussar på ryggen.
Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt, har nog aldrig stämt så bra.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: