Am I your anything?

2008-08-28 | 23:32:56 | 0 Kommentarer

Yogade förut, lite svårt att koncentrera mig men det gick bra! jag ska bli värsta yogamästaren! :D mohahaha.
Borde nog gå och lägga mig snart, eftersom jag är så trött på morgonen. har sovmorgon till 20 i 9, yey ^^ haha.
men kanske ska Sex and the city först? så blir det nog.

Dödade en jättestor harkrank nyss, blää! jag var rädd som en liten bajskorv! usch! slog ihjäl den med en busstidtabell och sen mosade jag den en gång till för säkerhets skull och sen dränkte jag den i handfatet, då måste den ju vara död!
eller så kommer den till mig inatt för att hämnas. GULP! men den var ju helt styckad så det är nog lugnt!

Godnatt på er sötnosar.

Cherry

Kommentarer:



Skriv gärna en kommentar här:


Namn:


E-mail:


Blogg/hemsida:


Kommentar: